بررسی میزان فروش ایجاد شده از طریق اینفلوئنسرها با رهگیری UTM و کدهای تخفیف
کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ با اهداف مختلفی از قبیل اگاهی از برند شما(brand awareness)، معرفی محصول یا خدمات جدید و یا افزایش فروش یک محصول یا خدمت انچام میگیرد. برای اینکه بتوانیم کمپین و میزان فروشی که از طریق اینفلوئنسرها شکل میگیرد را ارزیابی کنیم، میتوانیم به لینکی که اینفلوئنسر قرار هست آن را در شبکه اجتماعی خود خود قرار دهد، یک UTM اضافه نماییم تا بتوانیم از طریق گوگل آنالیتیکس آن را اندازهگیری نماییم. بعد هر کاربری که از طریق لینک اینفلوئنسر(مثلا لینکی که درون استوری یا بیو پیج قرار میدهند) وارد سایت ما شوند ما میتوانیم میزان فروش، یا ترافیک ایجاد شده را بررسی نماییم.