شما باید با مشاوره و آگاهی دادن به مراجعین خود، آن ها را در خرید و انتخاب کمک کنید. شما میتوانید از طریق تولید محتوای تصویری، صوتی و همچنین مقالات مکتوب به مشتریانتان درزمینهٔ کسب آگاهی بیشتر و شناخت مزایای محصولاتتان کمک کنید. به مشتریانتان آموزش دهید که در هنگام خرید باید به چه نکاتی دقت کنند تا بتوانند خرید موفقی داشته باشند. میتوانید مردم را از خطرات استفاده از اجناس نامرغوب مطلع کنید و تلاش کنید مشتریان به آگاهی بیشتری دست یابند؛ برای مثال، اگر شما دوربین عکاسی میفروشید، به مشتریان آموزش دهید چه دوربینی برای عکاسی حرفهای یا آماتور مفید است و چگونه میتوانند عکس های باکیفیتی ثبت کنند.
اگر شما فروشنده دوربین فیلم برداری هستید، میتوانید به مشتریانتان راهکارهای فیلم برداری با دوربین های حرفهای را نیز آموزش دهید. اگر درزمینهٔ دکوراسیون فعالیت میکنید، به مشتریانتان آموزش دهید چه تغییراتی را برای زیبایی منزل و محل کارشان ایجاد کنند. اگر شما فروشنده لباس هستید، میتوانید به مشتریانتان کمک کنید که چگونه میتوانند خوش تیپ باشند. اگر شما سالن زیبایی دارید، میتوانید به مشتریانتان آموزش دهید چگونه از ریزش مو جلوگیری کنند و با چه روش هایی پوستی شاداب و صاف داشته باشند. اگر شما فروشنده لوازم خانگی هستید، میتوانید به مشتریانتان در خصوص خطرات استفاده از کالاهای نامرغوب هشدار دهید. اگر شما بیمه عمر ارائه میکنید، میتوانید به مشتریانتان از مزایای بیمه عمر و از خطرات فقدان آن سخن بگویید.
بنابراین توجه داشته باشید تولید محتوا بر اساس نوع فعالیت هر کسبوکاری، متفاوت خواهد بود. فراموش نکنید تولید محتوا یکی از مهمترین ابزار های افزایش میزان فروش شماست.